Koszyk jest pusty |
Dla naszych Klientów przygotowaliśmy specjalny Program Partnerski. Jest to rozbudowana platforma zakupowa umożlwiająca dostęp do szerokiej oferty produktowej, innowacyjnych narzędzi handlowych oraz organizowanych przez nas promocji i szkoleń.
Wszystkie zamówienia, za które przelew zostanie zaksięgowany do godziny 12.00 wysyłamy tego samego dnia.
Zamówienia, za które przelew zostanie zaksięgowany po godz. 12.00 wysyłamy w następnym dniu.
Nie wysyłamy zamówień na podstawie potwierdzenia przelewu.
Waga oraz koszty dostawy obliczane są w trakcie składania zamówienia.
(Dostawa paletą lub półpaletą realizowana jest do 3 dni roboczych oraz indywidualnie wyceniana).
Jeżeli transakcja opłacona jest na podstawie faktury proforma, towar wysyłamy w dniu wpłynięcia pieniędzy na konto bankowe.
W historii zamówień, istnieje wgląd w złożone zamówienia i możliwość pobrania numeru dokumentu sprzedażny (faktury), a także numer listu przewozowego umożliwiającego śledzenie przesyłki towaru.
Nasi Klienci oraz Partnerzy Handlowi mają możliwość wybrania dogodnej dla siebie formy płatności dokonując zakupu w naszej hurtowni.
Gotówka - Płatność gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze towaru w siedzibie firmy w Kielcach, ul. Księdza P. Ściegiennego 90
Pobranie - Zapłata kurierowi przy odbiorze towaru (tylko na terenie Polski).
Przedpłata - Zapłata na podstawie przesłanej faktury proforma. Po uszykowaniu towaru wysyłamy fakturę do zapłaty na wskazany adres e-mail. Na fakturze podany jest numer konta bankowego na który należny przelać zapłatę za zamówienie w wybranej przez siebie walucie. Po wpłynięciu środków na nasze konto wysyłamy towar pod wskazany przez Państwa adres.
Odroczony termin płatności – dla naszych stałych klientów oferujemy odroczone terminy płatności ustalane indywidualnie w oparciu o historię współpracy.
Karta kredytowa - Zapłata kartą przez internet podczas składania zamówienia. Przy wybraniu tej opcji, podczas finalizacji zamówienia zostaniecie Państwo przekierowani na stronę autoryzacji kart płatniczych.
Jeżeli podczas składania zamówienia wystąpił jakiś problem z płatnością kartą, można wejść w historię zamówień, wybrać odpowiednie zamówienie i ponowić płatność.